Andreas ♥

jorå. jag har funderat på redan nu :)

Publicerad 2011-06-29 19:30:30 i Allmänt

jag har redan börja fundera på vad jag ska köpa för min lön! ;)
det första: en laptop, ska börja kolla på sånna när jag har tid. e den för dyr så köper jag och nadia en tsm blir lite billigare så jag har råd med mer isf :)
det andra: en kamera ! inte system.. inte än, kör på en vanlig lätt liten kamera ! vill inte överdriva än :) annars fanns det ju en as najs systemkamera jag ville ha ;) få drömma vidare och skaffa en senare men vet vad jag ska spara/jobba ihop till då :)
det tredje: ja en ny mobil (tyckte min mamma), jorå det fudnera jag oxå på , men vad/vilken vet jag inte, men jag vill HELST ha med tangentbord och kanske lite touch  ! och det ska vara samsung! det e jag ! :)
sedan blire vell kanske spara, eller joo shopping blire vell. men annars spara till framtiden vem vet vad vi ska göra? mammas 50årdag ska vi förmodligen te grekland? thailand? jaja nånstans bort hör ifrån!!! det va 13år sen jag va så långt bort från svergie ! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela