Andreas ♥

it's over.. the next step.. to moving on. wellcome new life

Publicerad 2011-06-27 18:18:22 i Allmänt

ja.. det fanns tydligen ett slut i detta . nu e man "fri" . alltså jag och emil e inte tsm längre..
får vell ta den smällen och försöka gå vidare. kommer ta sin tid, kommer vara ledsen inombord ett tag , få se hur länge det varar. kommer sakna tiden tsm. kommer sakna dej emil. det varade 6månader 2 veckor & nåra dar? kommer inte glöma när det var vi.. det längsta och bästa förhållandet. får se om det blir ett nytt mycket senare i livet. hejdå.
mår inte så bra idag då, men ska aldrig sluta va glad att det var engång vi!  jaja.. inget jag kan göra. säger bara välkommen nya livet!! 
men nu ska vi försöka att inte vara dystra.. så jag kan breätta att det häna en massor med mig och hanne i staden igår.! blev förföljda hela kvällen typ. :P först turk som kom fram och snacka med oss på engelska ! jo jag och hanne vi som e sååå bra på engelska!  :S  sedan killarna ;) busa lite när dom kom ner till staden och lekte kurragömma med dom över hela sten , mm vet moget ;) sedan va det en katt jävel som ville typ döda oss. hanne höll ju på dö iaf!! :P garva ihjäl mig!! :P så vi hade ganska kul , drog ju ner först på donken köpte glass och drog ner på badhusparken och gunga på en as konstig gunga :P och alla mygg va på mig!:O satt sedan oss vid vattnet och snacka om allt ! från kul till dystert.. ! jaja as kul kväll med hanne ! puss hej ska nog dra ut med jimmy, erik och fråga hanne om hon vill följa med och kolla på sofie's (i vår förra klass) teater , ska nog bli kul , i think , få ser om jag hinnner höra av mig när jag kommer hem! :)
just det imorron börjar sommarjobbet för mig ;) börja kl 9 ska cykla jag och stor syrran, jobba på vallafritidsgård :)
hör vell annars avmig imorron !:) 
bajs gamla bilder på mig och hanne :)
 

Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2011-06-27 19:27:47

det ordnar nog sig inom tid ska du se!!



men haha bilderna sabina kan det vara 2008? hah så små! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela