Andreas ♥

inatt blev det film och idag blev det film :P

Publicerad 2011-06-13 19:26:53 i Allmänt

inatt så blev det en as knasig film, min granne totoro :P men det va ändå sååå sjukt gulliga djur däR!!! :D
sedan idag blev det två andra knas filmer mamma hade köpt, först blev det , det levande slottet (jag tyckte inte alls det va ett slott men..) och sedan lite mer normal film, om du lyssnar noga (whisper of the heart) fast tecknad fortfarande och manga typer :) och sedan har jag bara spelat gh har inte gjort så speciallt mycket har hittat min nya favvo låt på gh :)






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela