Andreas ♥

idag blev det i alla fall en skojig dag!

Publicerad 2011-06-17 23:08:42 i Allmänt

dagen började med att jag tog en cykeltur trunt lidl till staden och hem, sedan smsa carl och tvinga mig att följa med på bodaborg så det blev att byta kläder till smidighet, var med carl, filip, viktor, erik, anton & erik, men inte hanne :(  så va där ett tag klara typ 10 banor hälften funka ju inte!:O sedan drog erik efter ett tag , sedan gick vi till duffys , träffade lill syrran coh amanda så käka jag en fet pizza och har fortfarande ont i magen!! :O tvinga i mig den! höll på dö :P
tog en cykeltur med amanda och nadia till termosen (arctura) gick upp på alla 321 krapp steg ändå upp , omg tog hissen ner igen :P amanda och nadia åkte upp igen så spotta amanda ner och jag stod kvar höll på träffa mig!! :s
cykla hem till amanda sen och hämta pengar , drog till maxi , dom såg nåra små pojkar där ;p
drog tr jämtkraft sedan och kolla på fotboll som typ sög det var öfk mot fjällrävarna? jaja och såg våran förredetta lärare henke!! bara för jag hade rätt om att det var han!!! :D stolt!
drog te maxi igen , amanda köpte 2 liters cola och träffa ännu fler pojkar som vi tydligen kände!! :o
men nu sitter vi hos amanda och dunka fet musik!! ;)  bilderna kommer sen.. :) kram kan inte blogga nåt imorgon åker till stugan ! :) 
 
ena bilden är när amanda vurpa! hahahhaa :'D 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela