Andreas ♥

har kommit hem nu :)

Publicerad 2011-06-12 18:30:01 i Allmänt

kom hem just från badet :) va ju okej kul :) såg fan världens minsta cykel!! :O hahha gärva läppen av mig den va såå söt! :D hände inte så mycket på badet vad jag kommer ihåg , eller ja jag blev tillfrågad om min navelpercing om det gjorde ont och ha den :P as söt liten tjej :) just det träffa kalle och smilla på badet  (det e min kompis lukas pappa och lilla syster & kalles tjej monika e emils morster) :)
nu bjuder jag på en kör bild från skolavslutningen ! :D och denna bild e denna låt vi sjunger :)

vi får se vad jag hittar på ikväll e jag hos hanne hör jag vell av mig där annars så ses vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela