Andreas ♥

har inte kunnet blogga på två dagar :/

Publicerad 2011-06-09 20:23:14 i Allmänt

hade inte kunnat vart inne på, bloggen vart upptagen och en dag va det blixtar och dunder så kunde inte ha på datan då
:/
Jaja i TISDAGS så hade kör på morgonen sedan spelade vi berännboll mot dom andra 9or , sedan drog jag och hanne ner till staden och ahnne svulla fett och köpte 2 , 1.5 liters dricka !:P sedan drog vi hem till henne diskuterade och sedan fixa jag håret på hanne (bara hälften av håret :p )
i ONSDAGS så hade vi parklyran och vi hade sport tema i våran klass :) och jag va...... tada ! konståkerska !:P vi vann för första gången! det blev 2-3 :) så ganska stolt e vi! :) senare på kvällen ahde vi 9ornas middag , najsig midda ;) kött!! :)
dom visade bilder på oss sen vi va små , as kul men inte så kul att visa bara på oss 9 gul , för det va bara vi som hade tagit kort , haah :P
och IDAG va vi på boda borg, laser hallen as kul oavsätt om vårt lag kanske inte va bäst men det va kul! :) efter det så blev det en färd ner till minnes-gärdet och grilla hamburgare , sluta sen. jag och grabsen tog en funderare & drog till willys , köpte glass/dricka , sedan drog vi till emil och hoppa studsmatta och prata , för mig blev det att emils lillbror (rasmus)och hans kompis erik kasta vatten ballonger på mig så det blev vatten krig för oss , sedan drog dom andra killarna :( men jag blev tvungen att stanna för att bli torr :P kul va det , hade vart roligare om emil va med så klart !" :D
blev bjuden på midda :) snällt ! och rasmus va bara as knäpp.. men emil hade kanske inte heller så kul men lite kanske :) fick lära känna hans mamma och styvpappa :) trevligt va det men blött fortfarande för mig :)
nu bjuder jag på en bild på mig och mina klasskompisar sen när vi hade parklyran:)
för er som inte visste om så har jag gått i konståkning för nåt år sen :)
therese (simmare), hanne (fotboll), emma (fäktare), avin (boxare) & jag :)

Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2011-06-10 12:32:40

grymt snygga vi va :p <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela