Andreas ♥

gårdagen blev...... minnes-gärdet!

Publicerad 2011-06-11 19:51:26 i Allmänt

det blev mines gärdet med emil, jimmy, therese, hanne , sofie, sofia, hanne och emma! blev en liten fest emma hade med sig stereo så vi popa musik och dansade på bryggan as kul , grillade marsmelos (stavning) , käka chips och drack dricka , jag och jimmy vs therese och emil körde en tävling att killarna skulle ta imot marsmelos i munnen försten till 25 det blev lika (fast jag och jimmy vann för han tog en hel marsmelos i mun, alltså vann vi) :) fast jimmy och jag vann egentligen! :D
så vi hade ganska kul! :D det hade vart roligare om therese hadelagt upp bilderna jag tog med hannes kamera så jag kunde ha lagt in dom här men ni får tydligen vänta med dom :/ kan ju bjuda på en annan bild medans och veckans musik ! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela