Andreas ♥

första sommarjobb dagen avklarad !

Publicerad 2011-06-28 16:29:40 i Allmänt

sitter hos hampus och kollar på när han och viktor spelar cod! haha dom suger!:P
första jobb dagen avklarad. as kul faktiskt ! jag , jasmin , ingrid och ludvig , fick baka! vi bakade bullar och kärleksmums. typ 400 bullar , skulle sälja dom när storsjöcupen kommer , kommer ju bo norskar på vallaskolan ;)
as kul för vi fick ta världens största kastull och blanda all deg i den! bullarna blev as najsiga! :) började 9 och sluta 3 typ :) igår var jag på teatern , ganska okej :) ses senare :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-02 00:32:28

hahahahaha! Edvin! garvar ihjäl mig! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela