Andreas ♥

du gamla du fria, du .... sommaren är snart här!

Publicerad 2011-06-06 20:16:16 i Allmänt

ja idag blev det vänta på mormor och spela gh (guitar hero) min nya liv :) sedan blev det ens sväng ner till staden :) kollade lite på nya smycken pch sånt men orkade inte handla nåt idag :/ få se om jag har tid att gå ner på stan imorron skullle gå på hoppy boden som inte va öppet idag :/
sedan sola jag och nadia så nu e vi brunast! nä typ ingen skillnad tycker jag :)
har inte så mycket att säga .. vet bara att det e skola imorron ska nog fixa till mitt hår och kolla vad det blir för kläder imorron :) får ju lite små panik när jag fick reda på att det e bara 4 dagar kvar till sommar!! :)
dennna skolvecka händer detta:
måndag: ledigt
tisdag: kyrkan (för mig, oss i kören) sedan efter lusch tror jag att det blir match mot lärarna i brännboll och volleyboll
onsdag: parklyran!!
torsdag: klassens dag , vi ska på laser hallen , boda borg :) (Y) sedan kvällen, 9ornas middag ! :)
fredag : nånting... :P vet inte vad typ börja 11 sluta 12 dagen .. tror jag. kl 4!!!!! skolavslutning!!!!! :D:D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela