Andreas ♥

borta bra! men hemma bäst! :)

Publicerad 2011-06-19 18:31:11 i Allmänt

kom hem från stugan för ett tags sedan , har duschat nyss och har suttit här i typ en halv timme för att lägga in bilder från kameran till datan tog lite tid innan jag fatta hur man gjorde :P men nu e det fixat och har massor bilder att visa er & massor av saker jag ska berätta som har hänt under tiden vi var i stugan :)
när vi kom till stugan så åt vi först lunch sedan börja vi rensa ogräs osv.. sedan hörde jag ett jätte störigt mjauande hela
tiden men orkade inte bry mig trodde den var den vanliga gråa tjocka katten som va hungrig, vi brukar mata den , men sedan när vi satt oss i hamocken så gick jasmin och kollade va den katten ville men det va inte den gråa katten!! det av en liten kattunge! as sööööööööt! :'D den va inte blyg utan sprang fram och börja mysa så vi bjöd på lite korv & fisk , så svårt att fatta om den var n vildkatt eller inte ? jaja , och den var med oss hela kvällen så den har adopterat oss (som mamma säger) , man kan alltså säga att vi har skaffat en katt tills stugan :D den sov med oss inatt också så den e våran!! :D
har ingen aning om vad den heter alla säger olika & har dock ingen aning om det är en kille eller tjej ännu :P maya, juni, putte, kitty, lady , slottebalken ( xD ), jasmin junior, afrokrull (sa jag) den har afrohår ju och mycket mer :D så vi har inte döpt den än :) men jag har en massa bilder på den! få se om ni orka titta på alla :)
datan laggar lite fortfarande så ni får vänta tills imorron på alla bilder :/
drog ut och var med nadia & amanda, fast nadia drog :)

men kan bjuda på en fin "backflip" jag gjorde ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela