Andreas ♥

äntligen!

Publicerad 2011-06-26 19:15:51 i Allmänt

jorå jag som har tjatat så! nu blire faktiskt så sant!! jag ska ut med min bebe , hanne! :* har suttit och väntat på att göra nåt att jag göra idag så.. satt vid datan och nörda cityville :P
ska ner te badhusparken och chilla , svulla glass med hanney bonney B) i think , so see you laters bebes! :)
hörs kanske senare , kanske blir bilder oxå :)
just det hanne! vi kan ju hitta låtar till vår danser till sommarn du vet , uppvisning i stan (stortorget) vår dröm ;)!

älskar lady gagas låt & petters "loka" låt!! :D







Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2011-06-27 19:37:01

fan nu blev jag juh nervös! tänk sommaren och dansa! dansa dansa dansa dansa dansa dansa!!! dansa troget! dansa gatan! dansa storsjöcupen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! olala vilken dans, asså! :'D <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela