Andreas ♥

andra dagen av jobb

Publicerad 2011-06-29 18:58:21 i Allmänt

idag började jag kl 12 , börja med att städa ut fler klassrum och täcka igen fönster med papper :P sedan fick dom andra sätta skyltar på dörrarna där fotbollsspelarna ska spela :) så det va ju inte så mycket jobb slutade typ halv 3 :)
imorron börja jag kl 10 , ska ju försöka komma ihåg det och vakna så jag kommer i tid ta sin tid att cykla dit , men stolt över att jag orkar ;)
efetr jobbet cykla jag åvanför tennishallen och träffa grabsen , inga tjejer :O fick vara ensam tjej , spela lite (fusk) fotboll och grilla korv och godis :O
ganska kul ska nog ut och träffa dom sen oxå , ska kanske spela klä poker!;) alla vet att jag e ju bäst på kläpoker!! ;)
ska bli kul, hoppas att alla e med på det bara! ska höra med jimmy om det bli någe :)  
festis sitter här och myser med mig i data stolen och lyssnar på min baraa musik :)
hör av mig någe senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela