Andreas ♥

storsjöcups pojkar!/gutter!

Publicerad 2011-07-06 18:09:56 i Allmänt

igår kväll så blev det svårt att sova :/ somna typ 3- halv4 och skulle vakna halv 7! gick ju bra.. började kl 8 sluta nyss så kom hem just har duscha håret, blir ju disco ikväll för mig och hanne! ;) blev ju vänn med en hel del norskar :P
så ska fixa mig sedan dra ner till hanne och kolla vad vi ska ha på oss! men nåt vitt! eftersom det kommer va uv-ljus! me love! :) det e ju ett till disco imorron med det e laser-disco då :)
blir förmodligen den här dansapådiscokläder :) annars ska hanne hjälpa mig! puss ses sen! :*





hanne i bruna linser ;) du måste nvända dom snart igen och ska själv skaffa egna snart men vet inte vilken färg!! HJÄLP?! :)

Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2011-07-08 18:01:04

haha disco disco disco! :D

ojoj bilden :O

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela