Andreas ♥

staden gör mig galen !

Publicerad 2011-07-17 16:27:54 i Allmänt

kom just hem från stan köpte lite saker, har slösat lite pengar :) träffa nåra goda vänner i stan på donken , björn och jesper (amatören) :)
detta var det jag köpte idag :
2par örhängen , ett par lila med parie tornet på :) och ett par "svarta ringar" med små fluff :P (har ej bild, men köpt på glitter) 
linne (gina tricot)
svarta trosor (gina tricot)

det var inte så mycket men det var mer fler av varje plus att betala donken mat :)
oxå blir jag så arg! jag fick pengar och skulle spara lite så jag kunde fylla på telen! fast nä! jag köper upp allting :(!! få se om jag får fråga mamma om jag får låna lite , jag e lite fast vid telen älska att smsa :)
bjuder på en gammal bild på mig , hade slingat håret då och ja det ser ut som om jag ahr ett brunt öga och ett rött  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela