Andreas ♥

shopping galen !

Publicerad 2011-07-05 15:18:04 i Allmänt

Kom just hem från stan ! klart shoppat! :)
blev lite mer än vad jag skulle köpa! men blev nöjd! :D fast nu måste jag ränsa mitt klädskåp.. mend et var värt :)
skulle bara köpa en väska och en bikini/badräkt egentligen men så här blev det ist:

ACCENT 
väska 349:- (älskar!)
hatt 99:- ( förr 199:- )





GINA TRICOT
tröjor 49:-/st ( förr 99:-/st )







BIKBOK
bh 99:- (det e inte den jag har .. :/ hitta ingen bild på den, ska fixa bild så ni får se den jag köpte)
shorts 99:- (mina e ljusgröna)
scarf 3 för 49:- (jag , jasmin och nadia tog en varsin)
grön grått randigt 129:- (hitta ingen bild på den gröna :/ )








HM
vita shorts 149:-
vit jeans jacka 100:- (förr 299:-)
badräkt 199:- (LOVE!)






SENCE
mascara million lashes 99:- (förr 199:- ?)
parfym vanilla , alyssa ashley 189:-



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela