Andreas ♥

shena shena, tony!

Publicerad 2011-07-15 12:11:45 i Allmänt

kom just hem från stugan , glömde att berätta det :/ men va inte borta nå länge ju , festis jagade möss medans vi plockade jordgubbar som vi har odlat själv, enorma ! :) tog nyss en dusch ska ta och föna håret och fixa till mig lite , måste raka bena !! :P jaja, min mormor kommer hit snart och måste städa lite eftersom hon kommer.. och hon gillar inte när det e stökigt, men i den här åldern så e det bara så! :)

tony jag hade fler bilder på dig! ;) http://www.rainbowphotos.se/

 

Kommentarer

Postat av: Rainbow Photos

Publicerad 2011-07-15 13:58:01

Gud vilka hemska bilder du lägger upp på mej ! XD

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela