Andreas ♥

norskar är överallt ! ;)

Publicerad 2011-07-04 20:31:16 i Allmänt

förlåt att jag inte blogga igår hann inte :/ nadia mamma och festis skulle till stugan och mamma orka inte sätta igång datan åt oss , lämna mig och jasmin hemma själv en natt :) blev lite bus då :) somna vid 1-2. höll på glömma att jag skulle jobba idag! :O men hade satt på väckar klockan så jag hann :) tog bussen den här gången :) började kl 11 , fick städa undan lite mer och sedan bara kom det en massor av olika fotbollslag :) fast  p 16 som jag väntade på missa jag , dom hade inte kommit än ;) sedan drog jag till hampus kolla på avatar och käka kykling :P kom just hem så har inte hänt så mycket , snackade med hanne i telen påvägen hem på bussen, snacka om storsjöcupen och dom massor av killarna som fanns! omg!! hanne!! vi måste kolla in dom!! snacka om att vi ska vell på storsköcups discot och ragga ;) blir ju sista året  typ vi blir ju för gamla nu sen :/ måste passa på då ! :)

Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2011-07-05 17:14:38

att vi ska ragga! :D norskar (L)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela