Andreas ♥

nåt jag diggar!

Publicerad 2011-07-15 17:48:19 i Allmänt

jag älskar kolla in andras bloggar, men i vissa e det nåt lite bättre, vissa har tävlingar vissa har videos och bara roliga bilder :) jag tycker vell min e sådär.. den e ju knappast bäst men.. jaja det finns andra jag kan kolla på som är bättre än mig på sånt här :)

suttit och gjort ingenting nu :P har rakat mina fina ben nu och smörjt in mig med body lotion (lätt brun utan sol effekt !) och noppat mina tjocka ögonbryn , tror det blir en ansiktsmask snart efter maten (pizza) :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-15 22:29:19

hej, fin blogg. allt bra?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela