Andreas ♥

just dance! and sing a long!

Publicerad 2011-07-01 23:35:15 i Allmänt

hade inte så mycket att säga idag , as kul på jobbet idag iaf! men i helgen blire ledigt :) efter jobbet cykla jag till staden mötte nadia och jasmin , kolla på badräkter , kamera, laptops och små kika på kläder :) jag och nadia cykla till dollar store sen och köpte godis sedan till willys köote dricka och glassar :O svull slängde hälften på vägen och bussen körde över dom hade ju as kul!:P drog hem åt lite, sitter nu vid datan med nadia och sjunger och lyssnar på musik har suttit här i timmar nu i hade inge att göra ikväll fick vara med varandra då :P imorron ska vi se till att hitta på nåt kul :) medan jag och nadia kolla på musik på youtube så hitta vi as najsiga dansare! :) på "one in a million" så e det en as snygg kille!! (han i mitten) jag och nadia ryser sönder! måste ses, as bra! 
haha festis sitter bakom data skärmen och letker med sladdarna och musen!!! ;) ahhah ! nadia ska tvinga mamma att gå på stan imorron och kolla lite! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela