Andreas ♥

igår/idag var det stan

Publicerad 2011-07-28 19:28:11 i Allmänt

igår var jag på stan med först hanne , therese och nadia så hade inte tid att blogga , åkte karuseller så vi höll på dö! sedan drog therese och vi var med joel och joey sen kom päran och karro sen stack dom sen kom amanda då sat jag och hanne på en as rolig karusell! det får ni veta sen på bild bevis! :D

sen drog vi och testade peruker hehe as kul! :P hoppas att amanda akn skicka bilderna hade as kul! :D
idag blev det stan med hanne och nadia bara kollade runt det mesta sedan köpte jag ett par gröna linser! as häftiga (på hobby boden) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela