Andreas ♥

gick i klackskor från stan till...

Publicerad 2011-07-26 17:28:12 i Allmänt

igår va mysigt .. hihi ja va lite små pinsamt eftersom jag trodde inte att man går ut på dejt här i svergie :) jaja det blev inge resturang utan vi gick från stan till valla i min halv höga klackskor .. typiskt. ja det var fullt överallt på resturangerna .. så oskar köpte kött , potatis, bea-sås och dricka på ica i valla så han fick laga mat till oss blev sen middag hehe ja det blev ju okej faktiskt ! :) sedan tog jag sista bussen hem träffade therese på bussen as najs! satt ju och snacka med henne , så vi lär träffas imorron ! :D så ganska bra dag igår :)
idag va meningen att jag skulle på stan med hanne men orka inte :p så det blir imorron ist och kolla på indian sakerna eller vad hanne nu kallade det :P så det blir karuseller imorron med hanne och therese säkert med nåra fler :) !
idag var jag ner till lillänge och kollade laptop och kamera men vette fan vilken man ska köpa!!!
så får fundera över det .. få se hur det blir med datan.. ska dra nu vi höres :) få se om jag orka hitta på ngt ikväll :)
här har ni en bus bild på oskar när han tältade :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela