Andreas ♥

filmtaijm!

Publicerad 2011-07-16 17:14:15 i Allmänt

igår blev det en film , bröllopsduellen!! as bra faktiskt! rekomenderar :)
har suttit vid tv:n idag och kolla på true jacksson maraton men orkade inge mer så kollade på en crossfilm, motorcrossed, ist som va bättre än de , motorcross filmen handlar typsikt om att man byter ut personen , han i mitten på bilden och hon till höger är syskon och han var en crossförare men slog benet och då bytte dom ut han mot hon efetrsom hon körde ju ändå cross lite grann oxå! men hon klippte ju av sig håret så här såg hon ut innan (ser nedan, både före och efter bild)
 men hon va as snygg som kille ju! :P ja så e det jag har kört motor cykel! as kul men nervös som f*n när jag skulle köra första gången men fett tuff jag såg ut med cross alltså :)

 
FÖRE

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela