Andreas ♥

borta en natt :)

Publicerad 2011-07-24 16:03:37 i Allmänt

blev till att vara barnvakt igår till idag , hade as kul med smilla så klart! men eftersom hon e lite yngre så fick hon sova halv 12 medans jag , jasmin och lukas kollade på film på deras feta tv! en bio salong e det , fett najs! önska jag hade bild ! det blev filmen , due date, haha rätt så kul , haha höll på skita på mig när kalle och monika kom hem för dom knacka på fönstret i vardagsrummet där vi satt!! också hade lukas berättat om en uteliggare i ängsmon! lite lättlurad e jag ! ja men vi hade kul somnade vid 3 lukas satt kvar vid datan .. blev väkt för smilla kollade på tv så vakna typ 9 , så spela vi lite tv och så :)
men kom hem för ett tag sen , har duschat av mig och ska nog dra till kevin och chilla lite med han , see u later :)

 hahaha just det när vi kom dit jag och jasmin så ser vi en gubbe i vita kallingar ! jo gissa vem det va! kalle såklart , han lekte i regnet!! :O´haha finns ett klipp på han på facebook , jag la upp den på min logg, kolla in (hehe man hör mig i bakrunden och det e vi som kommer :P ) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela