Andreas ♥

ännu en till disco

Publicerad 2011-07-07 18:37:29 i Allmänt

igår blev kvällen as kul med hanne , ebba blixth och sofia :) dansa loss! galet varmt :P kom hem vid 12 och somna vid 1 och höll totalt på glömma att jag skulle jobba idag kl 8 på morgonen men tur att man har en mamma som kunde väcka en! fast hon väkte mig 20 i 7 klädde på mig och sprang te bussen som kom 10 över 7, hann! fick jobba ute ett tag idag och sitta och kolla på matcher :)
blev mer disco ikväll fast med laser, blir vell att dra dit med samma fina personer! och ha roligt! bara jag och hanne kommer på vad vi ska ha på oss! ;) höres!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela