Andreas ♥

ojj! titta vad jag hitta !! ;O

Publicerad 2011-12-20 19:24:30 i Allmänt

satt vid och raderade bilder igår på mobilen och hitta dom här underbara på tony vet inte vart och när måste va när nadia låna min mobil, för jag kommer inte ihåg ! så vad tycker du tony hur du såg ut förr ? :)
har gjort klart alla mina julklappar till alla (som ska få, det är mer men bilden laggade. )  vem tror ni ska få den stora ? och vad finns det i ? :O (nu kändes det nästan som en tävling vem so gissa rätt ;) )
:)





Kommentarer

Postat av: TONYS FOTO .U.F.O.B.

Publicerad 2011-12-20 19:52:01

haha xD Sabina! har du mer såna bilder på mej, så får du gärna lägga upp alla :D det är fan kul med gammla bilder :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela