Andreas ♥

kinky cake!

Publicerad 2011-12-19 20:17:19 i Allmänt

idag var vi på bageriet nu sista veckan innan jul hade super kul som ni ser har vi gjort cup cakes ! :) super kul när vi fick pynta dom lite ! :)
blev ju ganska stolt med min gumma? strippa? vad vi nu kallar den :) vad tycker ni ? kände för att sticka ut lite emr än dom andra ;) ska till bageriet imorgon oxå få se vad det blir för kul då ! :)

tomtar (vi har ej gjort, bara häftiga)

emmas elefanter

nathalies cupcakes , avis!
nathalies cup cakes , avis!!

mina cupcakes, vad tycker ni?!! :)
mina cup cakes vad tycker ni?!! :)

kanska stolt ? ;) (no arms )




emmas :)



pernillas! :)



Kommentarer

Postat av: Pernillalala

Publicerad 2011-12-19 20:54:17

Fan vad snygga!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela