Andreas ♥

julshop & pynt

Publicerad 2011-12-23 20:13:48 i Allmänt

var på staden idag en sista gång innan julafton med andreas och nadia !! :) köpte en till julklapp till min lillsyrra få vi se imorgon vad jag gav henne , oxå köpte jag och hon denna tröjja till oss själva :) sedan missade jag julpynta granen för jag bussarna inte gick när dom skulle...!! det gick ju inga imorse , andreas fick ju stå i onödan men då kom det två bilar från nån tidning och sa att dom har ställt in bussarna på morgon för det avr för halt , men då fick han skjus av dom till mig! snällt men ja! :O så vi fick ju gå in i stan då , mys :) 
som ni ser finns det redan lite julklappar under granen ! :D undra vilka som e mina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela