Andreas ♥

mitt kort laggade!

Publicerad 2011-08-05 17:22:27 i Allmänt

ja jag coh nadia drog på ica och skulle köpa typ en tårta och bullar! oxå funkar det inte!! :O
ja jag visste (trodde jag) att jag skulle ha pengar på kortet! men eftersom jag har nordea och borta vid blåcenter finns det bara svedbank bankomat! så då funka inte kortet där så då drog vi ner till lillänge och kollade kortet då kom sanningen fram jag hade bara 20 kr kvar hade tydligen på kortet fast jag trodde jag skulle minst ha 100kr kvar .. fast nä! så jag och nadia drog in på coop och köpte nachos och guacamole , drog hem och åt nachos med smält ost på och brevid guacamole till , mums! as gott! :) men nu sitter jag här och fundera på om jag ska ut ikväll : ochd et var inge roligt att berätta om igår kvällen :) men kanske blir roligare ikväll annars blire fredagsmys med mamma ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela