Andreas ♥

ja! fasnade i valla..

Publicerad 2011-08-06 23:09:07 i Allmänt

ja igår skulle jag egentligen vara med oskar  men nää.. så tog 1ans buss och bara hoppa på och åkte runt, sedan ringde hampus och ville att jag skulle träffa han , sebbe och pontus så klev av i valla och drog till dom och kollade på när dom hoppade studsmatta :) sedan kom nåra små barn som kastade saker på oss.. jaja ni vet ungar .. :P när klockan blev halv 11 så drog pontus och sebbe så då stannade jag kvar och tänkte ta bussen som gick halv 12 ist :) men nä!! det fanns inte ens en buss som gick då!! f*n va arg jag belv! jaa så satt hos hampus till halv1 och  fick fråga alla om skjus av någon (nej) och att jag ska ta nattbussen.. som bara gick till stan, ska jag gå därifrån själv hem eller? nä..
så då ringde jag oskars mamma och fråga o jag kunde komma dit ( hampus skulle till stockholm och vakna tidigt så ville inte störa dom att vara kvar) sen drog jag till oskar och blev att stanna och soova där , oskar var inte hemma då men kom sen .. han blev förvånad och sur för att han såg mig sova i hans borsas säng och att vi inte hade sagt nåt om att jag skulle sova över.. så ja kom  hem för ett tag sen iaf .. ska kolla på film på tv eller bara sappa runt ses imorron kram! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-23 15:16:10

vilken oskar var det du sov hos?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela