Andreas ♥

im back!

Publicerad 2011-08-31 20:44:42 i Allmänt

ja 2:dra och 3:dje ringarna kom idag jag , men va inge farligt, vi var på jamtli kollade pc resturang (minns inte vad den hette :P )
efter lunch satt alla vid en dator i min klass och kollade facebook i typ 2 timmar! och väntar på att vi ska sluta..
drog te stan efter skolan med amanda hon köpte en as söt rosa kanin som hon ska ge till sin systerdotter , ebba till hennes dop ! as söt! :') vi käka kebab sedan me angelica , saj och johanna :)
har varit på dancehall oxå och dansade lite! känslan e tillbaka och jag ska dansa! im back , i'm gonna dance !
men oxå fortsätta i gymnastik såkalrt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela