Andreas ♥

har inte kunnat säga nåt..

Publicerad 2011-08-14 17:44:22 i Allmänt

jag har inte haft nåt att berätta dom här dagarna jag inte ahr bloggat .. :/
men har vart med kompisar och åkte till stugan i fredags jag och jasmin fiskade fånga 10 abborrar , stolt jag fiska med pimpelspö hehe som gick av sen när jag fick en tung fisk.. :O
och jag , nadia och jasmin tältade i helgen i vårat fett lyx tält.. (typ 100 år gammal) as stort och najs tycker jag :)
det e inget man orkar bära på sig på fjällvandring iaf .. för pinnarna e typ 2 meter långa :P
jaja haft det ganska kul. kom hem nyss och har duschat , sitter nu och chattar med folk :) får se om jag har bättre saker för mig den här veckan som kommer och jan berätta nåt! :)
sitter och lyssnar på mina nya favvo låtar ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela