Andreas ♥

glömmer bort bloggandet!

Publicerad 2011-08-24 19:47:41 i Allmänt

har haft så kul och glömmer att blogga! men igår så drog jag och amanda på stan och träffa folk sedan så träffa jag mamma och syskonen på stan och skulle köpa nya stövlar! efter det så drog vi te kebab city och käka , sen var det gym med amanda ! jo jag är ju lite mer biff än amanda! fast pajja ryggen men ändå.. och amanda glömde cykelnyckeln hemma så hon fick skjusa mig från lugnvik te maxi. haha !
idag var det päran jag nadia och amanda på stan och sen pärans hockey träning , jag och amanda flumma oss och tog på oss one pice inne i ishallen ("pyjamas") kommer bilder sen! :)
haha busig fotograf ! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela