Andreas ♥

första dan avklarad! ett år äldre!

Publicerad 2011-08-29 19:59:57 i Allmänt

första dagen idag som 1:A ringare , känns ett år äldre och ser fram imot året som e kvar med denna klass. :)
as kul idag iaf inegn var så feg heller eller nåt, känns anorlunda att va i en ny klass :) men man vänjer sig hittat nåra att prata med som tur!! "pust" :)
hoppas dom andra dagarna går bra oxå :)
id en linjen jag går i så e det , bageri konditori och kock linjen (vad jag ahr förstått) och då går vi id en klassen vi e i nu i 1 år och 2:a året så väljer vi mellan dom tre, då spittras vi , men imorron ska dom dela in oss i 3 grupper och testa på dom olika grejerna och min klass heter RL 11 B  och jimmy har en klass (vet ej vad den heter säkert, RL 11 A, så jag och jimmy splittrades hoppas på att han blir i samma grupp som mig imorron i dom grupperna ) :)
började 11 och sluta 2 , drog hem , tog sedan cykeln till amanda och lekte , färgade hennes hår svart och små faila ! blir nog bilder sen , vi tog inga när jag färga ville inte skämmas :)
  

Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2011-08-30 17:05:02

tack sabina! har bara klippt det lite och skaffat en bättre plattång :') <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela