Andreas ♥

andra dagen från park till pc !

Publicerad 2011-08-30 19:51:56 i Allmänt

idag va det inte så mycket att berätta om , delades in i 3 grupper med klass RL 11 A och våran klass , fick vara ensam tjej med typ 5 killar i min grupp först! oxå skulle vi testa kock kläder och sås tår man ensam tjej där med söta killar från klassen .. :§ (fast jag gillar vell det lite ;) )
just det drog te stan efter skolan emd jimmy, carl och anton träffade sofia , carro & viola sedan :)
HÄR HAR NI EN BILD PÅ AMANDAS NYA HÅR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela