Andreas ♥

tick tack

Publicerad 2011-04-29 20:30:11 i Allmänt

ja tiden går och jag försöker ladda ner ett foto pogram som går sämst för jag vet knappt hur man gör :P
men när jag ahr fått till det så ska jag fixa designen på bloggen!! jag hoppas attd et kommer bli as bra !:)
och har suttit och sparat bilder på mig som jag och hanne tog här om dagen, 156 bilder och det gick inte hämta bilderna det blev lagg men nu har jag sparat alla så har bilder året ut nämen nåra sycken iaf :)
ska fortsätta mitt sökande hur man ladda ner foto programet :)

sedan kanske det färd med lill syrran och cykel :)
det kommer bilder snart ville oxå bara säga att jag älskar min emil och saknar han sjukt och har bråkat lite men det e löst , det ända jag vill är att träffa han nu !:) men som man brukar säga alla kan inte va perfekt 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela