Andreas ♥

inte bästa dagen men..

Publicerad 2011-04-19 19:48:08 i Allmänt

ja idag var det skola som vanligt elevensval, vi söng vell som vanligt har inte precis vartd en bästa dagen för mig men..
dom andra hade vell nåt roligt för ig som vanligt, medans jag hade nästan den sämsta dagen :/
efter jag och jimmy hade slutat så drog vi till dom andra (emil, carl, erik, filip och anton) och väntade tills dom hade slutat, sedan drog vi ner till staden , rådhuset  för jag , emil och erik skulle skriva på nåra papper om våra sommarjobb, haha carl hade vell en kul dag medans det ända jimmy sa : det e så roligt för det e sant :P
 
jag fick sommarjobb på fritidsgården i valla:)
emil och erik sökte till nåt att klippa gräs (roooligt)

och eftersom jag inte va på humör och sånt idagh fick jag försöka lösa dom problemen så jag sitter fortfarande och pratar med emil om hur vi ska göra.. :/ så vi får vell se hur det blir.. vi får hålla tummarna för oss då att det går bra för oss :)

nu sitter jag bara och filosoferar (stavning) och hoppas på att inte det kommer till et slut , så ska försöka muntra upp mig med att spela facebook spel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela