Andreas ♥

igår och idag

Publicerad 2011-04-21 19:22:12 i Allmänt

ja igår hann jag inte skriva nått på bloggen eftersom jag skulle till jämtkraft arenan med emil carl jimmy och filip och kolla på filip i min klass spela fotbollsmatch sedan så skulle vi kolla på ännu fler fotboll satt där i 4 timmar jag gick upp 1 gågn för att gå på toa emil, carl och jimmy gick kanske 3 gånger men då kan ni lika gärna gissa hur många gånger erik gick. vi var ju förbi maxi och köpte massor av dricka :P det blev 1-1 på filips match så :)

ja idag så hade vi ju påskrocken vaknade kvart över 7 och skulle va på skolan kavrt i 8 och skulle medans hinna äta frukost och hinna göra klart en dans som jag och min syster skulle visa upp på påskrocken.. ja vi ahde tur som hade tid kvar när vi kom till skolan och skulle göra genrepet , så vi hann göra klart den. det kommer nog bilder sen :) vi hade två uppviningar och carl tyckte att det va taskigt att jag va roligare på den andra uppvisningen (den han inte fick se) :/
men om jag hittar en bild så ska carl få se va han nu missa ! :D

sen har det vell inte hänt så mkt förutom träningsvärk och latar mig nu vid datan :)

och jag känner för att lägga upp bilder men har inga inlagda på datan än :(
  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela