Andreas ♥

förlåt

Publicerad 2011-04-25 19:42:17 i Allmänt

förlåt att jag inte har gjort nåt inlägg men jag har vart i stugan och har igen dator där eller el typ :s
men e hemma nu och försöker få till att lägga in bilder men det funkar typ inte allt laggar så får se om nån kan hjälpa mig , iallfall så va jag och nadia på maxi och svulla glass på vägen hem och nu sitter nadia och smsar med tony, biedan, amanda och ebba och se om dom vill svara ärligt om dom vill vara med oss :p

men jag får fortfarande damp på att inte bilderna går att kägga in :( ska försöka ett tag till har en del att visa ju :)
och hoppas att hanne kommer hem snart så hon kan hjälpa mkg med designen :)
och saknar min älskling :( hoppas vi kan ses snart älskling puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela